Privát széfszolgáltatás – tudja értékeit biztonságban!

0
228

Természetes igényünk, hogy létrehozott, örökölt, ajándékba kapott anyagi értékeinket biztonságban tudjuk. Manapság ez az igényünk és törekvésünk fokozott, hiszen mindenhonnan nap mint nap halljuk a lopások, betörések, trükkös csalások híreit, mellyel több éves, esetleg évtizedes szorgalmas munkánk gyümölcsétől akarnak lelkiismeretlen emberek megfosztani bennünket.

A magyar bankok – melyek az értékmegőrzés hagyományos szereplői – mellett régóta működnek az értékmegőrzéssel foglalkozó szakosodott pénzügyi vállalkozások is, melyek színvonalas szolgáltatásaikkal állnak meglévő és leendő ügyfeleik rendelkezésére. Míg a kereskedelmi bankok széfszolgáltatási tevékenysége mára már csak másodlagos fontosságúvá és nehezen elérhető, gyakran csakis a meglévő privát ügyfeleik számára elérhető szolgáltatássá vált, a szakosodott cégek kifejezetten a bizalmi viszonyra és diszkrécióra mint elsődleges követelményt kielégítő ellátására törekednek.

Ilyen – a Magyar Nemzeti Bank mint felügyeleti szerv engedélyével működő – pénzügyi vállalkozás a Privátszéf (Belvárosi Pénzügyi Zrt.) is, mely nagy tapasztalattal, magasan képzett szakmai csapattal szolgálja ügyfelei változatos igényeit. A Privátszéf – ismerve a piac igényeit – gyors széfnyitási lehetőséget és rugalmas ügyintézést garantál ügyfelei részére.

A cég szolgáltatásait igénybe vevő magán- és jogi személyek biztonság és diszkréció iránti fokozott igényének kielégítésére szolgáltatási tereit távfelügyelettel, hatékony riasztó- és biztonságtechnikai rendszerrel látta el, hogy a jelenleg biztosítható legmagasabb technikai szintű őrzést biztosítsa. A pénzügyi vállalkozás szoftverei magas szinten védettek a bárhonnan indított jogtalan behatolással szemben. A Privátszéf a műszaki-technikai védelemmel egyenértékűnek tartja a személyi védelmet is: gondosan kiválasztott, gyakorlott munkatársaival szembeni elvárásai etikai és szakmai szempontjai egyenértékűek, az ügyfelekkel való bánásmód elvárt rendje a legmagasabb szintű biztonságot és diszkréciót garantálja.

Gyors személyazonosítás és szerződéskötés után már használatba is lehet venni a széfeket, személyre szabott protokoll és ügyintézés során lehet elhelyezni a bérelt széfben az értékeket. A Privátszéf és az ügyfelek között létrejövő szerződés kiegészítésül felelősség- és vagyonbiztosítást is tartalmaz, így az általa nyújtott szolgáltatás és annak havi 6500 forinttól induló szolgáltatási díjai kiváló érték-arányt biztosítanak az ügyfeleknek.

Jelenleg Budapesten két helyszínen: a XIV. kerületi Zuglóban a Róna utca és a Fogarasi út kereszteződénél és a belváros szívében, az V. kerületi József Nádor téren lévő széftermekben lehet igénybe venni a privát széfszolgáltatást. Hétköznapokon munkaidőben várja a cég az ügyfeleket, a pontos nyitva tartás a weboldalon megtekinthető.

A széfszolgáltatást a 18. évét betöltött belföldi vagy külföldi állampolgár, illetve cégek is igénybe vehetik. A szerződéskötéshez magánszemélyek esetében személyi igazolvány vagy egyéb fényképes okmányra (pl.: útlevél vagy vezetői jogosítvány) és lakcímkártya szükséges. A széfhez annak bérlője és a bérlési szerződéshez megadott ún.: meghatalmazott férhet hozzá.

A privát széfszolgáltatást ajánljuk mindenkinek, aki féltve őrzött családi ékszereket szeretne tárolni, otthonától történő hosszabb távollétet tervez, értékes érem- vagy bélyeggyűjteménnyel rendelkezik, felújítja lakását vagy irodáját, értékpapírokat, biztosítási kötvényeket, személyes okiratokat, régi családi iratokat őriz … vagy más értékeket kíván biztonságban elhelyezni.

Várjuk Önt is, tudja értékeit biztonságban!